انجمن اهل قلم شهرستان لنده

انجمن اهل قلم شهرستان لنده

وابسته به ارشاد اسلامی
انجمن اهل قلم شهرستان لنده

انجمن اهل قلم شهرستان لنده

وابسته به ارشاد اسلامی

نشست صمیمانه انجمن اهل قلم با کارکنان و اعضای انجمن کتابخانه های عمومی

نشست صمیمانه انجمن اهل قلم با کارکنان و اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنده

به گزارش روابط عمومی اداره کل، سید زکریا تقوی نژاد رئیس اداره کتابخانه های شهرستان لنده گفت: انجمن اهل قلم شهرستان لنده با کارکنان و اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنده دیدار و گفتگو کردند.

مرادی فرماندار شهرستان لنده ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی بیان کرد که کتابداران نگهبانان نوشته های اهل قلم اند. وی از کتاب به عنوان یار مهربان یاد کرد و افزود کتاب، عصاره ذهن اهل قلم است.

کورش محمدی رئیس انجمن اهل قلم شهرستان اظهار کرد: نشست امروز، احترام به فرهنگ شهرمان می باشدو به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی اشاره کرد. وی افزود کتابخانه خانه فرهنگ است و کتابداران میزبانان فرهنگی هستند و مهمانان فرهنگی مثل کتابخوانان دارند.وکتابداران سفیران فرهنگی جامعه هستند.

دکتر مرتضوی عضو انجمن اهل قلم ضمن اشاره به اهمیت و ارزش کتابخانه شهید باهنر از همکاری این کتابخانه در به پایان رساندن پایان نامه کارشناسی ارشد و تز دکترای خود تشکر کرد.

زارعی مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادامه همکاری انجمن اهل قلم با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خبر داد.

در این دیدار  سید زکریا تقوی نژاد ضمن تشکر از همکاری اعضای انجمن با کتابخانه های لنده، از گروه فعال اهل قلم در خصوص نقد کتاب، کانون ادبی،شعر خوانی و شاهنامه خوانی درخواست همکاری کرد. وی از نویسندگان و اهل قلم تقاضای همکاری در برگزاری بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی شهرستان را نمود.

در پایان هدایایی به رسم یادبود از طرف انجمن اهل قلم به کتابداران شهرستان لنده اهدا گردید.(با تشکر از روابط عمومی  اداره کل کتا بخانه استان)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.