انجمن اهل قلم شهرستان لنده

انجمن اهل قلم شهرستان لنده

وابسته به ارشاد اسلامی
انجمن اهل قلم شهرستان لنده

انجمن اهل قلم شهرستان لنده

وابسته به ارشاد اسلامی

یاد استاد حسین پناهی گرامی داشته شد.

درسالروز وفات استاد حسین پناهی انجمن اهل قلم به همراه عده ای از هنرمندان واصحاب رسانه درآرامگاه وی دمی همدم شدند ویاد ایشان راگرامی داشتند.

کد خبر : ۳۹۲۲۵۰ ۸ : ۲۷  - ۱۳۹۳/۵/۲۰ سرویس : کهگیلویه و بویر احمد

رئیس انجمن اهل قلم شهرستان لنده عنوان کرد: ا

ترسیم زیبایی از خداشناسی در اشعار حسین پناهی

خبرگزاری شبستان:رئیس انجمن اهل قلم شهرستان لنده گفت:در اشعار مرحوم پناهی می توان ترسیم زیبایی از خداشناسی را که به تعبیر وی که گفته است: خدا در جوانه انجیر است را یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جمعی از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان لنده صبح امروز (20 مرداد) به همراه اصحاب رسانه در دهمین سالگرد مرحوم حسین پناهی در بارگاه این مرحوم حاضر و یاد این هنرمند ملی را گرامی داشتند.

 حضور هنرمندان عرصه های مختلف هنری از جمله هنرمندان هنرهای نمایشی و تئاتر، اعضای انجمن شعر و ادب، اعضای اهل قلم، هنرمندان و اصحاب رسانه در این مراسم نشان از مانایی و ماندگاری آثار و نوشته های مرحوم حسین پناهی دارد.

 کورش محمدی، رئیس انجمن اهل قلم شهرستان لنده در این مراسم مرحوم حسین پناهی را دانای دنا و دُر نادره طیبی خواند و گفت:خداشناسی از منظر و دیدگاه مرحوم حسین پناهی را می توان در چشم پروانه جست؛ به طوری که از روزنه پیله اولین نگاهش به جهان می افتد.

 محمدی تصریح کرد: در اشعار مرحوم پناهی می توان ترسیم زیبایی از خداشناسی را که به تعبیر وی که گفته است: خدا در جوانه انجیر است را یافت و یا در بخش دیگری می گوید: زیباترین تعریف خدا را فقط می توان از زبان گلها شنید و بس را دید.

 رئیس انجمن اهل قلم شهرستان لنده تاکید کرد: مرحوم پناهی زیبا دید و زیبا سرود و در شبی آرام و نرم نرمک بدرود حیات گفت.

 محمدی از مسئولان فرهنگی استان به واسطه عدم رسیدگی به آرامگاه مرحوم حسین پناهی گلایه کرد و گفت: همه ما به خوبی می دانیم که پناهی که بود و چه ارزش و منزلتی به جامعه فرهنگی استان در کشور داد.

 وی ادامه داد: همه استان را به نام پناهی می شناسند، ولی آرامگاه این مرحوم در خور وشأن این هنرمند و چهره ملی نیست و نیاز به رسیدگی بیشتر دارد.

 رئیس انجمن اهل قلم شهرستان لنده ضمن تقدیر از همه کسانی که در راه استیلای فرهنگ و هنر دل می سوزانند خواست تا با برپایی کارگاه های تخصصی پیرامون آثار هنرمندان و نویسندگان به خصوص مرحوم پناهی همت ورزند و قدر داشته های خویش را بدانند.

 در این مراسم که با هماهنگی نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده صورت گرفت، اهالی فرهنگ و هنر لنده پس از این دیدار با حضور در گلزار شهدای شهر سوق با زیارت مرقد مطهر شهید عبدالمحمد تقوی، شهید شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تجدید عهد و میثاق کردند.

پایان پیام/

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 11:04 http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری وقت کردی به کلبه تنهایی من هم سربزن وبرای بهترشدن وبلاگم نظرتو بنویس خوشحالم میکنی زود زود بیا
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.