انجمن اهل قلم شهرستان لنده

انجمن اهل قلم شهرستان لنده

وابسته به ارشاد اسلامی
انجمن اهل قلم شهرستان لنده

انجمن اهل قلم شهرستان لنده

وابسته به ارشاد اسلامی

دیدار انجمن اهل قلم باخانوادها فرهنگی

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،انجمن اهل قلم لنده  وابسته  به اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده در اقدامی پسندیده به همراه ریس اداره ارشاد اسلامی و جمعی از فرهنگیان به رسم ادب و احترام و درجهت ارج نهادن به مقام والای معلمی به نیابت از این قشر زحمت کش به دیدار خانواده معلم  شهید عزیزالله انجام و معلم بازنشسته  اقای گشتاسب تقی زاده رفتند.
دراین دیدار زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده، احترام به قشر فرهنگی جامعه را یک وظیفه عنوان کرد و از فرهنگیان به عنوان سرمایه هایی یاد کرد که انان به جامعه روشنی میبخشند.
زارعی در دیدار با خانواده اقای تقی زاده اشاره بدین موضوع داشتن که ایشان از سرمایه های شهرستان لنده در بخش تعزیه خوانی نیز هستند و فعالیت ایشان در کنار شغل شریف معلمی در بخش فرهنگی از قدیم تا حال ستودنی است.
رئیس اداره ارشاد اسلامی در ادامه دیدار گروه فرهنگی اداره ارشاد اسلامی در جمع خانواده شهید انجام نیز از نقش خانواده های فرهنگی شهید در حفظ آرمانهای انقلاب یاد کرد و درادامه سخنان خود دیدار با خانواده شهدا را یک وظیفه دانست و در همین راستا گفت: امیدواریم که با چنین حرکت های بتوانیم ادای دین به خانواده های معظم و معزز شهدا کرده باشیم .

مسول انجمن اهل قلم شهرستان لنده نیز در دیدار با خانواده فرهنگی شهید انجام شهدا را راست قامتانی خواند که دست از جان شیرین خود کشیدند تا نگذارند حریم مردانگی در سرزمین مان خاموش شود.
کورش محمدی عنوان کرد :خدمت خانواده شهدا رسیدیم تا هم فرار سیدن هفته معلم را به حضورشان تبریک بگوییم و هم اینکه یادی کنیم از معلمی که باسلاح قلم به جنگ تاریکی دل و اندیشه رفت و هم با سلاح تفنگ به جنگ دشمن .شهیدی که در دو میدان جنگید و در هر دو میدان سربلند است .
محمدی در پایان یادآور شد: امیدواریم با این دیدار هم یادی کرده باشیم از معلمان شهید و هم ادای دینی نسبت به خانوادهای این عزیزان .